петак, 16. август 2013.

KAKO SE BORITI PROTIV STRŠLJENA I OSA


Pronađem neku flašu, bilo staklenu ili plastičnu, i u nju sipam pivo, otprilike 3cm dubine i malo vode. Zatim dodam kašiku punu šećera. Napunim tako 10-15 flaša i stavim na svaku drugu - treću košnicu. Najčešće stavljam flaše od piva (najprije popijem tri četvrtine niz flašu ???)

Nakon toga, ja sam svakoga dana pronalazio mrtve stršljenove u flaši, a naravno i  mrtve ose.  taj način je dosta efikasan  da štiti društva i od osa. Ove godine nisam imao problema sa stršljenovima jer sam još u rano proleće postavio te zamke. 
Neki pčelari su mi pričali da je pogodna i flaša od kokakole, tako što se gornji dio flaše koji se završava kao lijevak odsiječe i u ostatak iste flaše (donji  dio) okrene naopako, tako da se sada lijevak spušta u donji dio flaše.
Stršljenovi i ose ulaze kroz lijevak i utapaju se u  u zašećereno pivo, kako sam to gore i objasnio.
   Efikasnije sredstvo za sada ne postoji!
                                            Pokušajte !

Нема коментара:

Постави коментар